Receive up-to-the-minute news updates on the hottest topics with NewsHub. Install now.

Explozia care a distrus un bloc din Botosani a fost cauzata de un gest banal

16 septembrie 2017 07:53
9 0
Explozia care a distrus un bloc din Botosani a fost cauzata de un gest banal

Proprietarul apartamentului unde a avut loc incidentul ar fi sesizat mirosul puternic de gaz din locuinta si ar fi incercat sa deschida hota.

"Explozia ar fi putut fi evitata daca proprietarul ar fi incercat sa aeriseasca (sic!) camera prin deschiderea geamului. El a deschis hota, iar in acel moment s-a produs arcul electric, care, cel mai probabil, a declansat explozia", a afirmat, sambata, seful Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta, col. Cristian Amarandei.

Deflagratia s-a soldat cu ranirea grava a proprietarului apartamentului, un barbat de 71 de ani, precum si a altor patru persoane, dintre care si un copil de 11 ani, din apartamente vecine.

Sursa: ziare.com

Ponderea în rețelele sociale:

Comentarii - 0