Receive up-to-the-minute news updates on the hottest topics with NewsHub. Install now.

O adolescenta s-a electrocutat si a murit din cauza unui incarcator defect

14 noiembrie 2017 08:01
9 0
O adolescenta s-a electrocutat si a murit din cauza unui incarcator defect

O adolescentă şi-a pierdut viaţa electrocutată în urma unei defecţiuni a încărcătorului telefonului mobil, informează DPA citând un anunţ făcut marţi de un reprezentant al autorităţii locale.

Le Thi Xoan, în vârstă de 14 ani, dormea în locuinţa sa din satul Dong situat în provincia centrală Ha Tinh din Vietnam în momentul în care încărcătorul s-a defectat şi a preluat o sarcină mare de curent electric prin cablu, a explicat pentru sursa citată Tran Xuan Hoa, un reprezentant al autorităţii locale.

Sarcina de curent electric rezultată a afectat-o pe Xoan, care a fost găsită decedată de către poliţie, a adăugat Hoa.

''La faţa locului am găsit victima decedată aceasta ţinând un cablu carbonizat în mână'', a scris publicaţia Thanh Nien citând declaraţia ofiţerului de poliţie Tran Anh Son din Son Chau, provincia Ha Tinh. Acesta a adăugat că telefonul implicat era un model iPhone 6.

Nu este clar dacă încărcătorul defect era un produs original Apple sau un produs contrafăcut.

De asemenea, se va citi: Sfârşit tragic pentru un român din Grecia! Bărbatul a fost găsit mort într-o maşină distrusă complet de viitură

Sursa: jurnalul.ro

Ponderea în rețelele sociale:

Comentarii - 0